سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

دستگاه مرغ بر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه مرغ بر با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا

دستگاه خرد کن مرغ یکی دیگر از تجهیزات صنعتی است که در دسته تجهیزات مرغداری قرار می گیرد. دستگاه مرغ خرد کن را می توان در تمامی فروشگاه های مرغ فروشی مورد استفاده قرار داد. امروزه انواع دستگاه مرغ خرد کن یکی از واجبات تجهیزات مرغداری به شمار می رود و از اصلی ترین ابزارها در مرغ فروشی های بزرگ و کوچک به شمار می رود. چرا که به دلیل مشغله کاری بالا، مردم دیگر زمان کافی برای تمیز کردن و خرد کردن مرغ را ندارند و تمیز کردن مرغ در خانه بسیار سخت و طاقت فرسا است. همین امر باعث می شود تا فروشگاهی که به دستگاه مرغ خرد کن مجهز است، مشتریان بیشتری داشته باشد. شما با استفاده از دستگاه خرد کن مرغ می توانید در مدت زمان کوتاه، و کاملا بهداشتی به قطعه قطعه کردن گوشت اردک، غاز، بوقلمون، مرغ و غیره بپردازید. احتمالا قبل از خرید دستگاه مرغ بر ، عبارت دستگاه مرغ بر ارزان را در اینترنت جست و جو کرده اید. اما توجه داشته باشید که قیمت دستگاه مرغ خرد کن به نسبت کاربرد آن، بسیار به صرفه و مناسب است. چرا که به بهبود سرعت و عملکرد کسب و کارتان کمک می کند. ما خرید دستگاه مرغ بر را برای انواع مرغ فروشی ها و فروشگاه های توزیع طیور مناسب می دانیم، چرا که کمک شایان توجهی به کسب و کارشان می کند.

مرغ-خرد-کن-امگا

 

بدنه انواع دستگاه مرغ خرد کن تماما از جنس استیل طراحی و تولید شده است. استیل علاوه بر این که عمر مفید انواع دستگاه مرغ بر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، ظاهری شکیل نیز برای این اره مرغ بر به ارمغان می آورد. استیل خاصیت ضدزنگ دارد، به مرور زمان کدر نمی شود، در برابر ضربه و خط و خش های فیزیکی مقاومت کافی از خود نشان می دهد، مواد غذایی به آن نمی چسبد و به راحتی با اولین شست و شو تمیز می شود که همین مسئله از تجمع آلودگی و باکتری در انواع دستگاه مرغ خرد کن جلوگیری می کند. آلیاژ به کار رفته در تولید این دستگاه، یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین موادی است که در تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آشپزخانه ها به کار می رود. طبیعتا آلیاژ به کار رفته در بدنه، تیغه و قدرت موتور از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه مرغ خرد کن است. جنس بدنه از فاکتورهایی است که علاوه بر قیمت، خرید دستگاه مرغ بر در بازار را افزایش داده است. شما با خرید دستگاه مرغ بر می توانید در عرض چند دقیقه گوشت مرغ، بوقلمون، شتر مرغ و سایر طیور حتی ماهی را به قطعات مورد نظر برش دهید. در طراحی و تولید مرغ بر تمامی استانداردهای لازم جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه رعایت شده است تا شما با خیال راحت به خرید و فروش دستگاه مرغ بر بپردازید.


انواع دستگاه مرغ بر
انواع دستگاه مرغ بر به صورت رو میزی یا ایستاده در بازار عرضه شده است. معمولا در دستگاه مرغ خرد کن مدل رومیزی می توان ارتفاع را تنظیم کرد. هم چنین پایه های اره مرغ بر را طوری طراحی کرده اند تا بر روی سطوح گوناگون بچسبد و از لرزش بیش از حد دستگاه جلوگیری کند. دستگاه خرد کن مرغ به منظور رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از جنس ضدزنگ طراحی می شود تا به این ترتیب امکان شست و شوی قسمت های متفاوت اره مرغ بر مهیا باشد.

قیمت دستگاه مرغ بر

قیمت دستگاه مرغ بر به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برای مثال در جهت افزایش کارایی اره مرغ بر ، در ساخت آن از تیغه های فولادی که دارای روکشی از جنس استیل ضدزنگ هستند، استفاده می شود. این جنس علاوه بر افزایش قدرت برش، دوام تیغه را نیز به میزان چشمگیری افزایش می دهد. از دیگر فاکتورهایی که بر قیمت دستگاه مرغ بر تاثیر گذار است، جنس دستگاه مرغ خرد کن است. طبیعتا نوع موتور، قدرت موتور، نوع برق مصرفی و ... همگی بر قیمت دستگاه مرغ بر تاثیر گذار هستند. شما در فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا می توانید انواع دستگاه مرغ خرد کن را با بهترین قیمت دستگاه مرغ بر یا به اصطلاح دیگر دستگاه مرغ بر ارزان تهیه نمایید.

خرید و فروش دستگاه مرغ بر

خرید و فروش دستگاه مرغ بر در فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا به دو روش حضوری و غیرحضوری صورت می گیرد، امگا صد صنعت آرا این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که به خرید سنتی یا کلاسیک علاقه دارند نیز بتوانند باب میل خود به خرید و فروش دستگاه مرغ بر بپردازند. این فروشگاه، سایت رسمی نمایندگی امگا صد صنعت آرا در تهران است که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند و به دلیل عرضه دستگاه خرد کن مرغ به قیمت کارخانه، شما می توانید با مناسب ترین قیمت دستگاه مرغ خرد کن را تهیه نمایید.

مرغ-خرد-کن-امگا-2

 

دستگاه مرغ بر ارزان

دستگاه مرغ بر ارزان عبارتی است که حتما قبل از تهیه انواع دستگاه مرغ بر از ذهنتان عبور کرده است اما قبل از آن که به خرید و فروش دستگاه مرغ بر اقدام کنید، نیاز کسب و کارتان را بشناسید. این گونه انواع دستگاه مرغ بر را در ظرفیتی بیش از ظرفیت مورد نیاز خود تهیه نمی کنید و طبیعتا همین مسئله بر قیمت دستگاه مرغ خرد کن تاثیر گذار است و منجر به تهیه دستگاه مرغ بر ارزان می شود. به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()